Aktualności

Agencja

FE

RPO

Pożyczki

Zasoby

Projekty

Kontakt

WMARR logo

Znajdź na stronie

czwartek, 30 wrzesień 2021 12:44

Ogłoszenie o naborze do pracy w Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie

Termin składania ofert: do dnia 08 października 2021 r.
Miejsce pracy: Plac Gen. Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn
1 etat – pracownik Wydziału: Regionalny Fundusz Pożyczkowy

Ogłoszono dnia: 30 września 2021 r.

I. Wymagania w stosunku do kandydatów

a. Wymagania podstawowe:
  • wykształcenie: wyższe/studia podyplomowe o kierunku/specjalności alternatywnie: finanse, bankowość, ekonomia, zarządzanie, rachunkowość, prawo, administracja udokumentowane np. dyplomem ukończenia studiów,
  • 2 letnie doświadczenie w pracy polegającej na współpracy z sektorem mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności w zakresie finansowania podmiotów MŚP,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa, o których mowa w art. 54 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
  • brak karania karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

Ponadto Kandydat spełnia co najmniej dwa z poniższych warunków:

  • posiada doświadczenie w świadczeniu usług o charakterze informacyjnym i doradczym,
  • posiada doświadczenie z zakresu oceny wniosków pożyczkowych/kredytowych, analiz finansowych i rozliczeń,
  • posiada znajomość aspektów prawnych i finansowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej i funkcjonowaniem firmy (potwierdzone szkoleniami albo odbytymi egzaminami),
  • posiada wiedzę z zakresu ekonomii, podatków i funduszy europejskich (potwierdzone szkoleniami albo odbytymi egzaminami).


 b. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi komputera (w szczególności programów - pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
  • umiejętność samokształcenia w zakresie bieżącej aktualizacji wiedzy, w tym między innymi zagadnień prawnych w zakresie zadań realizowanych na zajmowanym stanowisku,
  • duża komunikatywność, wysoki poziom empatii oraz kultury osobistej, chęci do uczenia się nowych rzeczy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność opracowywania pism i prowadzenia korespondencji związanych z funkcjonowaniem i realizacją zadań stanowiska,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
  • umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami,
  • duża operatywność i zdolności organizacyjne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • stałe dążenie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.


c. Wymagania preferowane/ mile widziane (alternatywnie):

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych, w tym kredytów/ pożyczek, oraz w prowadzeniu działań marketingowych związanych ze sprzedażą produktów finansowych,
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie obsługi projektów finansowanych ze środków europejskich, o których mowa w ustawie o finansach publicznych (Dz.U. 2019 poz. 869); wymóg doświadczenia dotyczy wykonywania czynności w zakresie między innymi rozliczania transakcji, oceny kwalifikowalności wydatków oraz sprawozdawczości i monitorowania projektów,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie analizy ryzyka kredytowego rozumianej jako analiza zdolności kredytowej przedsiębiorstw, ocena ryzyka kredytowego,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze kontroli lub audytu pożyczek (kredytów) udzielonych ze środków publicznych,
  • znajomość przepisów i problematyki z zakresu pomocy publicznej.


II. Zadania wykonywane na stanowisku pracy: - dotyczą działalności pożyczkowej na rzecz MŚP

III. Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy (formularz w załączeniu),
  • oświadczenie kandydata do pracy (formularz w załączeniu),
  • kserokopie dyplomów/świadectw potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach/szkoleniach, referencji/opinii,
  • ewentualnie inne dokumenty.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru do pracy w Regionalnym Funduszu Pożyczkowym WMARR S.A. w Olsztynie”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Gen. Józefa Bema 3, pok. 114 lub przesłać pocztą. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do WMARR S.A. w Olsztynie.

Zastrzegamy sobie prawo rozpatrzenia ofert kandydatów, którzy spełnią wymagania niezbędne, dodatkowe oraz złożą komplet wymaganych dokumentów.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu i/lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę.

Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

Członek Zarządu WMARR S.A. w Olsztynie
Włodzimierz Szelążek

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydata do pracy:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

Administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest pracodawca – Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie  (dalej: Spółka).

Spółka powołała Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod@wmarr.olsztyn.pl.

Dane osobowe przetwarzane będą przez Spółkę w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy, będą przetwarzane w celu wykonania praw i obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, w szczególności przepisów ustawy Kodeks pracy. Dane osobowe kandydata do pracy przechowujemy przez okres prowadzenia postępowania rekrutacyjnego.

Dane osobowe na etapie rekrutacji będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO, co oznacza, że Spółka ma prawo przetwarzać te dane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązków, które na Spółkę nakładają przepisy prawa pracy, m.in. obowiązku uzyskania od osoby ubiegającej się o zatrudnienie danych wymienionych w art. 221 § 1 i danych zawartych w dokumentach złożonych przez kandydata do pracy, o których mowa w art. 221 § 3  Kodeksu pracy.

W przypadku, gdy kandydat do pracy z własnej inicjatywy lub na wniosek Spółki przekaże Spółce szerszy zakres danych niż wymagany przepisami prawa pracy, podstawą przetwarzania danych przekazanych w tym szerszym zakresie, będzie zgoda kandydata do pracy na przetwarzanie tych danych (art. 6 ust. 1 lit a) RODO).Brak zgody kandydata do pracy, o której mowa w zdaniu poprzednim, lub wycofanie takiej zgody, nie będzie w jakikolwiek sposób niekorzystnie wpływało na traktowanie kandydata do pracy, a także nie spowoduje wobec kandydata jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Podanie przez kandydata do pracy danych osobowych w zakresie przewidzianym art. 221 § 1
Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym, a odmowa ich podania przez kandydata do pracy uzasadnia odstąpienie pracodawcy od negocjacji dotyczących zatrudnienia (odmowa udziału w postępowaniu rekrutacyjnym).

Informujemy także, że kandydatowi do pracy w każdym czasie przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania. Prawo do usunięcia danych, prawo do  ograniczenia przetwarzania danych,  prawo do przenoszenia danych oraz prawo do sprzeciwu, przysługuje w przypadkach i na zasadach określonych odpowiednio w art. 17-22 RODO. W tych przypadkach, w których podstawą przetwarzania danych jest dobrowolna zgoda kandydata lub pracownika, zgoda ta zostać w każdym czasie cofnięta. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie przez Pracownika oświadczenia o wycofaniu zgody na adres: wmarr@wmarr.olsztyn.pl.

Jeżeli kandydat do pracy uważa, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

 

Ostatnio zmieniany czwartek, 30 wrzesień 2021 13:05

Kontakt

Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
w Olsztynie

Plac Gen. Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn
tel.: 89 521 12 50 - sekretariat e-mail: wmarr@wmarr.olsztyn.pl



Agencja urzęduje od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30


Regionalny Fundusz Pożyczkowy
czynny od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.30-15.30 pokój nr 15
tel. 89 521 12 79, 89 521 12 89

Punkt Informacyjny
FE WiM na lata 2021-2027

czynny od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.30-15.30
tel. 89 521 12 54email: piwmarr@wmarr.olsztyn.pl

Deklaracja Dostępności

Przydatne linki:
instytucja_sam poznaj_lepiej
facebook_s youtube_s