Aktualności

Agencja

FE

RPO

Pożyczki

Zasoby

Projekty

Kontakt

WMARR logo

Znajdź na stronie

piątek, 22 listopad 2024 12:42

Ogłoszenie o naborze do pracy - Wydział Instrumentów Finansowych

Stanowisko – Specjalista ds. kontroli

  • obsługa klienta biznesowego,
  • kontrola w formule „zza biurka” umów inwestycyjnych/umów pożyczek,
  • kontrola na miejscu (siedziba Pożyczkobiorcy, miejsce realizacji inwestycji) umów inwestycyjnych/umów pożyczek,
  • bieżący monitoring wskaźników w umowach inwestycyjnych/umowach pożyczek,
  • współpraca z pozostałymi stanowiskami Wydziału Instrumentów Finansowych.

 

Termin składania ofert: do dnia 13 grudnia 2024 r.

Miejsce pracy: WMARR S.A. w Olsztynie, Plac Gen. J. Bema 3, 10-516 Olsztyn

Wydział Instrumentów Finansowych

 

  1. Wymagania:
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie w obszarze kontroli lub audytu pożyczek (kredytów) udzielanych MŚP, (kandydat przeprowadził w ciągu ostatnich 2 lat co najmniej 25 kontroli pożyczek (kredytów) udzielanych MŚP),
  • znajomość programów, funduszy i inicjatyw oferujących wsparcie ze środków publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • wykształcenie wyższe,
  • prawo jazdy kat. B..

 

  1. Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.

  1. Wymagane dokumenty:

-  CV,

- Kwestionariusz osobowy (wzór w załączeniu)  zawierający następujące dane:

  • imię (imiona) i nazwisko,
  • datę urodzenia,
  • dane kontaktowe
  • wykształcenie,
  • kwalifikacje zawodowe,
  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem: „Dotyczy naboru do pracy w Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. W Olsztynie (Wydział Instrumentów Finansowych)”. W przypadku poczty elektronicznej należy wskazać w tytule „Dotyczy naboru do pracy w Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. W Olsztynie”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w sekretariacie Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Gen. Józefa Bema 3, pok. 114 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres wmarr@wmarr.olsztyn.pl .  Informacje pod numerem telefonu 89 521 12 50.


Informacja dotycząca  przetwarzania danych osobowych   dla kandydata do pracy:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

Administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest pracodawca – Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie  (dalej: Spółka).

Spółka powołała Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod@wmarr.olsztyn.pl.

Dane osobowe przetwarzane będą przez Spółkę w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy, będą przetwarzane w celu wykonania praw i obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, w szczególności przepisów ustawy Kodeks pracy. Dane osobowe kandydata do pracy przechowujemy przez okres prowadzenia postępowania rekrutacyjnego.

Dane osobowe na etapie rekrutacji będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO, co oznacza, że Spółka ma prawo przetwarzać te dane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązków, które na Spółkę nakładają przepisy prawa pracy, m.in. obowiązku uzyskania od osoby ubiegającej się o zatrudnienie danych wymienionych w art. 221 § 1 i danych zawartych w dokumentach złożonych przez kandydata do pracy, o których mowa w art. 22§ 3  Kodeksu pracy. W przypadku, gdy kandydat do pracy dobrowolnie lub na wniosek Spółki przekaże Spółce szerszy zakres danych niż wymagany przepisami prawa pracy, podstawą przetwarzania danych przekazanych w tym szerszym zakresie, będzie zgoda kandydata do pracy na przetwarzanie tych danych (art. 6 ust. 1 lit a) RODO). Brak zgody kandydata do pracy, o której mowa w zdaniu poprzednim, lub wycofanie takiej zgody, nie będzie w jakikolwiek sposób niekorzystnie wpływało na traktowanie kandydata do pracy, a także nie spowoduje wobec kandydata jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Podanie przez kandydata do pracy danych osobowych w zakresie przewidzianym art. 221 § 1 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania tych danych Spółka może  odmówić kandydatowi udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Informujemy także, że w każdym czasie przysługuje kandydatowi do pracy prawo dostępu do danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania. Prawo do usunięcia danych, prawo do  ograniczenia przetwarzania danych,  prawo do przenoszenia danych oraz prawo do sprzeciwu, przysługuje w przypadkach i na zasadach określonych odpowiednio w art. 17-22 RODO. Jeżeli kandydat do pracy uważa, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Pobierz załącznik:
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (PDF)
Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (DOCX)

Ostatnio zmieniany piątek, 22 listopad 2024 12:48

Kontakt

Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
w Olsztynie

Plac Gen. Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn
tel.: 89 521 12 50 - sekretariat e-mail: wmarr@wmarr.olsztyn.pl



Agencja urzęduje od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30


Regionalny Fundusz Pożyczkowy
czynny od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.30-15.30 pokój nr 15
tel. 89 521 12 79, 89 521 12 89

Punkt Informacyjny
FE WiM na lata 2021-2027

czynny od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.30-15.30
tel. 89 521 12 54email: piwmarr@wmarr.olsztyn.pl

Deklaracja Dostępności

Przydatne linki:
instytucja_sam poznaj_lepiej
facebook_s youtube_s